+48 22 699 99 99bok@aldautomotive.com
Pomoc w nagłych sytuacjach na drodze oraz w przypadku zaistnienia problemów technicznych z samochodem poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta. Czynny 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.+48 22 699 99 99
W przypadku wyjazdu samochodem służbowym za granicę konieczne jest posiadanie poniższych dokumentów:
Prośbę o wystawienie dokumentów należy wysłać na adres bok@aldautomotive.com oraz do wiadomości menadżera floty, nie później niż 5 dni roboczych przed planowanym wyjazdem. Powyższa prośba powinna zawierać następujące dane:
reklamacje@aldautomotive.com
BPORLENSHELL
Przewodnik UżytkownikaInstrukcja Zwrotu PojazduPrzewodnik Zwrotu Samochodów OsobowychPrzewodnik Zwrotu Samochody DostawczeWspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowymProtokół zdawczo-odbiorczyProtokół zwrotu pojazduDruk zgłoszenie szkodyWzór Indywidualnej Umowy LeasinguWzór Indywidualnej Umowy świadczenia usług dodatkowychRegulamin użytkowania kart paliwowych BPRegulamin użytkowania kart paliwowych ORLENRegulamin użytkowania kart paliwowych ShellRegulamin korzystania z platformy PROACTIVE
Ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiazkowych UFG i PBUKOgólne Warunki Ubezpieczenia AutocascoOgólne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych WypadkówOgólne Warunki Ubezpieczenia w ruchu zagranicznymInformacje o obowiązkowym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznychInformacje o Ubezpieczeniu Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Kierowcy i PasażerówInformacje o Ubezpieczeniu Odpowiedzialności Cywilnej Posiadaczy Pojazdów Mechanicznych w Ruchu ZagranicznymAnkieta badania potrzeb dla ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków